Aspects Influencing Foreign Language Learning of a Learner Diagnosed with ADHD – Bc. Lenka Cetkovská
Bc. Lenka Cetkovská
Master's thesis
Aspects Influencing Foreign Language Learning of a Learner Diagnosed with ADHD
Aspects Influencing Foreign Language Learning of a Learner Diagnosed with ADHD
Anotácia:
Tato diplomová práce popisuje aspekty ovlivňující učení se cizímu jazyku u žáka s diagnózou ADHD. Prvořadým účelem této teze je prodiskutovat negativní dopad, který mohou mít kognitivní a afektivní aspekty na rozvoj znalosti anglického jazyka ve školním i domácím prostředí u žáka s diagnózou ADHD.Teze je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část poskytuje pevný základ pro další výzkum a objasňuje …viacAbstract:
This diploma thesis depicts the aspects influencing foreign language learning of a learner diagnosed with ADHD. The primary purpose of the thesis is to discuss the impact that the cognitive and affective aspects may have on the development of English proficiency of a learner with ADHD diagnosis in a school environment as well as in a home environment. The thesis is divided into two main parts. The …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gi10h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Gabriela Oaklandová
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School English Language Teacher Training