Michaela Poláčková

Bachelor's thesis

Destinační management a marketing Nymburka

Destination management and marketing of Nymburk
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit destinaci Nymburk spolu s činnostmi destinačního managementu včetně marketingových aktivit. Teoreticko-metodologická část práce má za úkol vymezit pojmy destinační management, marketingový management a cestovní ruch a stanovit metody práce. Poznatky z rešerše literatury jsou aplikovány v navazující praktické části na destinaci Nymburk. V této části práce je destinace …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the destination Nymburk with activities of destination management including marketing. The theoretical-methodological part explains main definitions such as destination management, destination marketing, tourism, and determines methods of thesis. The findings are applied to the following practical part on the destination Nymburk. Firstly, in the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 2. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2021
  • Supervisor: Markéta Dianová
  • Reader: Irena Tyslová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83789