Michaela Poláčková

Bakalářská práce

Destinační management a marketing Nymburka

Destination management and marketing of Nymburk
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit destinaci Nymburk spolu s činnostmi destinačního managementu včetně marketingových aktivit. Teoreticko-metodologická část práce má za úkol vymezit pojmy destinační management, marketingový management a cestovní ruch a stanovit metody práce. Poznatky z rešerše literatury jsou aplikovány v navazující praktické části na destinaci Nymburk. V této části práce je destinace …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the destination Nymburk with activities of destination management including marketing. The theoretical-methodological part explains main definitions such as destination management, destination marketing, tourism, and determines methods of thesis. The findings are applied to the following practical part on the destination Nymburk. Firstly, in the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Markéta Dianová
  • Oponent: Irena Tyslová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83789