Destinační management a marketing Nymburka – Michaela Poláčková
Michaela Poláčková
Bakalářská práce
Destinační management a marketing Nymburka
Destination management and marketing of Nymburk
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit destinaci Nymburk spolu s činnostmi destinačního managementu včetně marketingových aktivit. Teoreticko-metodologická část práce má za úkol vymezit pojmy destinační management, marketingový management a cestovní ruch a stanovit metody práce. Poznatky z rešerše literatury jsou aplikovány v navazující praktické části na destinaci Nymburk. V této části práce je destinace …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the destination Nymburk with activities of destination management including marketing. The theoretical-methodological part explains main definitions such as destination management, destination marketing, tourism, and determines methods of thesis. The findings are applied to the following practical part on the destination Nymburk. Firstly, in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83789
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Markéta Dianová
- Oponent: Irena Tyslová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83789
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Marketing management in destination organisation management
Petra VYSUŠILOVÁ -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová