Filip Mayer
Diplomová práce
Mezinárodní cestovatelský start-up
International travel start-up
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá problematikou startupů, jejich komunitami v České republice i v zahraničí a představuje vybrané inkubátory a akcelerátory. Praktická část se zabývá podnikatelským subjektem Kangelo a zahájením průvodcovské činnosti. Součástí práce je zakladatelský rozpočet, plánované výnosy i náklady v čase a výpočet bodu zvratu.Abstract:
Theoretical part of this paper is covering startups, their communities in Czech Republic and abroad, introduces selected incubators and accelerators. Practical part covers entrepreneurship of Kangelo, launching the project of performing guided tours to tourists. Paper includes funding budget, expected revenues and costs in time and turning point.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73203
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Matěj Vokáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73203
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie podnikatelského inkubátoru Point One
Luboš Ducháček -
Návrh marketingové komunikace pro podnikatelské inkubátory
Zuzana Hušková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Tereza Roučková -
Návrh marketingové komunikace podnikatelského inkubátoru
Alžběta Majíčková -
Návrh marketingové strategie společnosti North Czechia Jerky
Kateřina Maryšková -
Zakladatelský projekt
Adéla Špetová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová