Sociální sítě jako nástroj propagace českých politických stran – Jakub Čížek
Jakub Čížek
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako nástroj propagace českých politických stran
Social networking as a tool for the promotion of Czech political parties
Abstract:
Práce se zaměřuje na předvolební kampaně na sociálních sítích, zejména na Facebooku. Analyzuje data ohledně aktivit deseti konkrétních politických uskupení před volbami do zastupitelstev krajů v říjnu 2016. Výsledkem je souhrnný popis komunikačních strategií, zhodnocení jejich efektivity a zpětné vazby uživatelů. Lze konstatovat, že sledované subjekty sociální síť aktivně využívaly především v závěrečné …moreAbstract:
The work focuses on the election campaign on social networks, especially Facebook. Analyzing data regarding the activities of ten specific political parties ahead of regional elections in October 2016. The result is a summary description of communication strategies, assess their effectiveness and feedback. The studied subjects actively use social network especially in the final phase of the campaign …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČÍŽEK, Jakub. \textit{Sociální sítě jako nástroj propagace českých politických stran}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/418mw1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Bohumil Králíček -
Analýza předvolební kampaně v komunálních volbách na příkladu Sdružení politické strany B10.cz a nezávislých kandidátů "Severočeši Most"
Tereza KOHOUTOVÁ -
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
Andrea Volaříková -
Ochota voličů veřejně podpořit politickou stranu při předvolební kampani
Adam Pitrocha -
Politický marketing v ČR na příkladu vybrané předvolební kampaně 2017
Petr Kolář -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v ČR v době předvolební kampaně
Tomáš MIKOTA -
Předvolební kampaň a její psychologické působení na voliče
Tereza ČERNÁ -
Mediálny obraz strany Ľudová strana Naše Slovensko a jej predstaviteľov v denníkoch SME, Pravda a Nový Čas
Simona Uhaľová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights