Uplatnění prvků Smart Administration v rámci Finančního ředitelství pro hlavní město Prahu – Bc. Šárka Klinská
Bc. Šárka Klinská
Diplomová práce
Uplatnění prvků Smart Administration v rámci Finančního ředitelství pro hlavní město Prahu
Smart Administration in practice between the tax offices in the tax management the city Prague
Anotace:
Diplomová práce se zabývá použitím prvků Smart Administration mezi finančními úřady pro hlavní město Prahu. V diplomové práci jsem zrealizovala některé své návrhy z bakalářské práce, která se také věnovala benchmarkingu a udělala pilotní projekt (první kolo) benchmarkingu mezi čtyřmi finančními úřady, kterým je nadřízené Finanční ředitelství pro hlavní město Prahu. V první části své práce se věnuji …víceAbstract:
The aim of this Diploma Thesis is to show the usage of Smart Administration elements among Revenue authorities in the Capital City of Prague. In this Diploma Thesis I’ve implemented some of mine suggestion from my Bachelors work, which topic was benchmarking and adapted benchmarking pilot project between four Revenue authorities. Firstly I describe theoretical part that is description of financial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pf35t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Pavel Kajml
- Oponent: Ing. Monika Humpálová, EXTERNÍ OPONENT
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
"Kvalita" výkonu veřejné správy a její hodnocení metodou benchmarking
Radek Kříž -
Návrh indikátorů, které by se mohli použít pro benchmarkingové porovnávání mezi Finančními úřady v ČR
Šárka Klinská -
Daň z přidané hodnoty - vliv sazby daně na podniky v prostředí ČR a SR.
Bohdana Čajkovičová -
Potřeby zákazníků. Marketingový průzkum pro danou organizaci.
Zbyněk Škrampal -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniela Bémová -
Odložená daň
Jaromír Friedel