Správanie spotrebiteľa na trhu s bio produktami. – Bc. Katarína Horáková
Bc. Katarína Horáková
Master's thesis
Správanie spotrebiteľa na trhu s bio produktami.
Chování spotřebitele na trhu s BIO produkty
Abstract:
Horáková, K. Chování spotřebitele na trhu s BIO produkty. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se věnuje chování spotřebitele na trhu bioproduktů na území Slovenské republiky. Hlavním cílem práce je vytvoření vhodného způsobu komunikace, který povede ke zlepšení současné situace s bioprodukty a zvýšení povědomí o bioproduktech a zvýšení jejich prodeje. První část …moreAbstract:
Horáková, K. Consumer behaviour on the market of organic products. Diploma Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. The diploma thesis deals with consumer behaviour on the market of organic products in Slovakia. The main goal of the thesis is to create an appropriate way of communication which will improve the current situation with organic products and increase awareness of the organic products …moreAbstract:
Horáková, K. Správanie spotrebiteľa na trhu s bio produktami. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2021. Diplomová práca sa venuje správaniu spotrebiteľa na trhu bioproduktov na území Slovenskej republiky. Hlavným cieľom práce je vytvorenie vhodného spôsobu komunikácie, ktorá povedie k zlepšeniu súčasnej situácie s bioproduktami a zvýšeniu povedomia o bioproduktoch a zvýšenie ich predaja …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Theses on a related topic
-
Smart odpadové hospodárstvo ako základný pilier moderného mesta
Tomáš Michalčin -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál