Správanie spotrebiteľa na trhu s bio produktami. – Bc. Katarína Horáková
Bc. Katarína Horáková
Diplomová práce
Správanie spotrebiteľa na trhu s bio produktami.
Chování spotřebitele na trhu s BIO produkty
Anotace:
Horáková, K. Chování spotřebitele na trhu s BIO produkty. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se věnuje chování spotřebitele na trhu bioproduktů na území Slovenské republiky. Hlavním cílem práce je vytvoření vhodného způsobu komunikace, který povede ke zlepšení současné situace s bioprodukty a zvýšení povědomí o bioproduktech a zvýšení jejich prodeje. První část …víceAbstract:
Horáková, K. Consumer behaviour on the market of organic products. Diploma Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. The diploma thesis deals with consumer behaviour on the market of organic products in Slovakia. The main goal of the thesis is to create an appropriate way of communication which will improve the current situation with organic products and increase awareness of the organic products …víceAbstract:
Horáková, K. Správanie spotrebiteľa na trhu s bio produktami. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2021. Diplomová práca sa venuje správaniu spotrebiteľa na trhu bioproduktov na území Slovenskej republiky. Hlavným cieľom práce je vytvorenie vhodného spôsobu komunikácie, ktorá povedie k zlepšeniu súčasnej situácie s bioproduktami a zvýšeniu povedomia o bioproduktoch a zvýšenie ich predaja …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Smart odpadové hospodárstvo ako základný pilier moderného mesta
Tomáš Michalčin -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál