Analýza spokojnosti klientov vo vybranej komerčnej banke – Bc. Lukáš Ulbrich
Bc. Lukáš Ulbrich
Bachelor's thesis
Analýza spokojnosti klientov vo vybranej komerčnej banke
Client satisfaction analysis in selected commercial bank
Abstract:
Annotation ULBRICH, Lukáš: Analysis of client satisfaction in a selected commercial bank. [Bachelor Thesis]. Banking Institute / College of Banking Prague, Foreign University Banská Bystrica, Department of Banking and Insurance Sector. Thesis Supervisor: Ing. Stanislava Bellová. Goal of bachelor thesis is measuring of client satisfaction in a selected commercial bank. Bachelor thesis consists of theoretical …viacAbstract:
Anotácia ULBRICH, Lukáš: Analýza spokojnosti klientov vo vybranej komerčnej banke. [Bakalárska práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica, Katedra bankovníctva a poisťovníctva. Vedúci práce: Ing. Stanislava Bellová. Cieľom bakalárskej práce je meranie spokojnosti klientov vo vybranej komerčnej banke. Bakalárska práca sa skladá z teoretickej a analytickej časti …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/y0hdl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2011
- Vedúci: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer experience
Andrea Brayerová -
Analyses of customer{\crq}s satisfaction in Rhenus Hauser Ltd \nl{} (Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti Rhenus Hauser Ltd)
Darina KVASNIČKOVÁ -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybranými potravinářskými produkty ve vybrané prodejní nebo výrobní společnosti
Eva Frühaufová -
Marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karel Tamme -
Vliv spokojenosti zákazníka na kvalitu produktu podniku
Petra Šmidová -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Klient služby WFS v kontextu směrnice INSPIRE
Martin Peňák -
Rodina seniora jako sekundární klient pobytové sociální služby a komunikace s ní
Tereza Hlaváčová