Sára Hacaperková

Bachelor's thesis

Vliv reklamy na zákazníka

Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na zákazníka. Jejím cílem je zjistit, jak reklama ovlivňuje nákupní chování zákazníka. Práce je rozdělena na dvě části a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vysvětluje pojem marketing, marketingový a komunikační mix. Následně se zaměřuje na reklamu jako celek, její vývoj, jednotlivé prvky, nástroje a v neposlední řadě popisuje, kdo je …viac
Abstract:
The bachelor thesis examines advertising and its effects on customers, more specifically, how advertising influences customers’ buyer behaviour. To fully analyse this matter the thesis is divided into two key sections, theoretical and practical. The theoretical part explains key marketing concepts (e.g., marketing, marketing and communication mix, etc.). Additionally, it describes advertising as a …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor: http://theses.cz/id/41fv0l/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty