Využití rozšířené reality v marketingu destinace CR – Bc. Marek Javorka
Bc. Marek Javorka
Diplomová práce
Využití rozšířené reality v marketingu destinace CR
Application of augmented reality in tourism destination marketing
Abstract:
This diploma theses deals with the applicability of augmented reality technologies in the marketing of a tourism destination. The goal of the theses is to suggest options of augmented reality applicability in a tourism destination. The theses is divided into several parts. The literary research, which is based on the keywords, is processed in the first chapter. Writing methodology and research questions …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou využiteľnosti technológie rozšírenej reality v marketingu destinácie cestovného ruchu. Cieľom práce je navrhnúť možnosti aplikácie rozšírenej reality v destináciách cestovného ruchu. Práca je rozdelená do viacerých kapitol. V prvej kapitole je spracovaná literárna rešerš, ktorá vychádza z kľúčových slov. V druhej kapitole práce je vysvetlená metodika písania …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ln9kb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Petra Chaloupková Košlíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Augmented Reality Deformable Tracking
Michal Jankovič -
Applications for remote support in augmented reality
Martin Lečbych -
Application for Learning Math Using Augmented Reality
Terézia Mikulová -
Use of Virtual Reality and/or Augmented Reality Resources to Control and Visualize Processes
Abishek Janakiraman -
Underwater Localization and Interaction for Open-Sea Augmented Reality Systems
Jan Čejka -
Location-based augmented reality game to explore new places
Tereza Cahová -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Destination governance
Markéta Bobková