Žákovské prekoncepty ve fyzikální části přírodovědy – Kristýna ZÁVODNÁ
Kristýna ZÁVODNÁ
Diplomová práce
Žákovské prekoncepty ve fyzikální části přírodovědy
Pupils´ preconceptions in physical part of primary science
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou prekonceptů a následně jejich diagnostikou ve fyzikální části přírodovědy. Teoretická část popisuje význam konstruktivistického učení, problematiku žákovských prekoncepcí a možnosti jejich využití v hodinách přírodovědy. Praktická část obsahuje náměty pro výuku respektující prekoncepty žáků týkající se pojmů, ve vybraném učivu přírodovědy : hmotnost, objem …víceAbstract:
This graduation thesis deals with a matter of pupil?s preconcepts of physics section of natural science education and its subsequent diagnostics. The theoretical part describes the importance of constructivist learning pupil?s preconcepts And their potential use in natural science lessons. The practical parts includes suggestions for teaching respecting preconcepts in terms of education of matters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2010
Zveřejnit od: 17. 12. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2011
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁVODNÁ, Kristýna. Žákovské prekoncepty ve fyzikální části přírodovědy. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.12.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 12. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Žákovské prekoncepce o stavbě a funkci buňky
Radka DOČEKALOVÁ -
Žákovské prekoncepce o oběhové soustavě člověka
Barbora BAZALOVÁ -
Prekoncepce a miskoncepce žáků prvního stupně v řemeslné a průmyslové výrobě na Tachovsku
Jana BENEŠOVÁ -
Pojetí smrti u žáků prvního stupně základní školy
Michaela Přindišová -
Využití konstruktivismu při výuce autoškoly
Jan Mrkous