Udržitelná móda jako součást cirkulární ekonomiky – Bc. Jitka PUDIVÍTROVÁ
Bc. Jitka PUDIVÍTROVÁ
Master's thesis
Udržitelná móda jako součást cirkulární ekonomiky
Sustainable fashion as part of the circular economy
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá environmentálními dopady módního průmyslu a jejich zmírněním pomocí uplatňování udržitelných a cirkulárních principů. Objasňuje základní terminologii v oblasti udržitelné módy a analyzuje postoj českých spotřebitelů k tomuto druhu módního zboží na základě dat z vlastního průzkumu. Dále zkoumá, do jaké míry jsou cirkulární principy součástí výrobních postupů u českých výrobců …viacAbstract:
This thesis deals with the environmental impacts of the fashion industry and their mitigation through the application of sustainable and circular principles. It clarifies the basic terminology in the field of sustainable fashion and analyzes the attitude of Czech consumers to this type of fashion goods based on data from executed research. It also examines the extent to which circular principles are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Hana Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PUDIVÍTROVÁ, Jitka. Udržitelná móda jako součást cirkulární ekonomiky. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Cirkulární ekonomika v kontextu módního průmyslu
Gabriela Mojáková -
Cirkulární ekonomika v oděvním průmyslu ČR
Eliška Pešková -
"Slow fashion" cyklus módních fotografií
Nelly HORINKOVÁ -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Udržitelný marketing módy
Michaela Bakešová -
Udržitelný marketing módy
Michaela Bakešová -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná
Názov
Vložil
Vložené
Práva