Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt® – Petra Pavlínková
Petra Pavlínková
Bakalářská práce
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Regional Brand Perception - Podkrkonoší - regional product®
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ regionální produkt® certifikovanými producenty.V teoretické části práce jsou popsány teoretická východiska pojmu značka (historie, hodnota, identita, image, prvky, positioning, znalost) a systému značení výrobků v České republice. V části praktické je charakterizován tento region, popsán systém značení PODKRKONOŠÍ regionální produkt …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the perception of the regional brand PODKRKONOŠÍ - regional product® certified by the producers. The theoretical part of the thesis describes the theoretical foundations of the brand concept (history, value, identity, image, elements, positioning, knowledge) and product marking system in the Czech Republic. In the practical part, this region is characterized, the system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
Eva Pilmaierová -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč -
Image a identita Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity v Brně
Jaroslav Zavadil -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva