Bc. Sára Staňková

Diplomová práce

Identita a image značky Nature Box na českém trhu

BRAND IDENTITY AND IMAGE OF NATURE BOX ON THE CZECH MARKET
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu rozdílu mezi identitou a image značky Nature Box na českém trhu. Identita značky se týká základních charakteristik a hodnot, které ji definují, zatímco image odkazuje na vnímání a postoj, který si veřejnost o značce vytváří. Cílem této práce je poskytnout ucelený obraz o vnímání identity a image značky Nature Box na českém trhu a vytvořit doporučení pro další rozvoj …více
Abstract:
This work focuses on analyzing the difference between the identity and image of the Nature Box brand in the Czech market. The brand's identity refers to its fundamental characteristics and values that define it, while the image refers to the public perception and attitude towards the brand. The aim of this work is to provide a comprehensive view of the perception of the identity and image of the Nature …více
 

Klíčová slova

image identita značka

Keywords

identity image brand
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON