Strategický management prodejce rybářských potřeb – Bc. Tomáš Novotný
Bc. Tomáš Novotný
Diplomová práce
Strategický management prodejce rybářských potřeb
Strategic management of fishing tackle wholesale
Anotace:
Novotný, T., Strategický management prodejce rybářských potřeb. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Práce je zaměřena na návrh strategických alternativ pro budoucí rozvoj akciové společnosti zabývající se velkoobchodním a maloobchodním prodejem rybářských potřeb. Pro analyzování vnějšího prostředí je použita PEST analýza a model pěti hybných sil. Vnitřní prostředí je popsáno hodnotovým …víceAbstract:
Novotný, T., Strategic management of fishing tackle wholesale. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2014. This thesis focuses on the proposal strategy alternatives for the future expansion of the joint-stock company dealing with the wholesale and retail fishing tackle. For analysing the external environment are being PEST analysis and the five forces model of competition used. The internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Strategický management cestovní kanceláře ADRIA DATABANKA, s.r.o.
Michal Šnajdar -
Strategický management výrobního družstva
Helena Ambróšová -
Strategický management strojírenského podniku
Denisa Svobodová -
Strategický management zemědělského družstva
Dominika Horáčková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş
Název
Vložil
Vloženo
Práva