Grafický design v architektuře jako součást firemního stylu – BcA. Petr PŠČOLKA
BcA. Petr PŠČOLKA
Diplomová práce
Grafický design v architektuře jako součást firemního stylu
Graphic design in architecture as a part of the corporate identity
Abstract:
The work represents the overlap of graphic design to the architecture.Abstract:
Práce představuje přesahy grafického designu do architektury.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: ak.malíř Pavel Beneš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŠČOLKA, Petr. \textit{Grafický design v architektuře jako součást firemního stylu}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/427kb2/.
Jak správně citovat práci
PŠČOLKA, Petr. Grafický design v architektuře jako součást firemního stylu. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Užité umění
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální styl výstavního prostoru hrázděného domu v Kraslicích
Eva PACOVSKÁ -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Vizuální styl kulturního projektu hudební festival Dvořákova Praha v letech 2013 a 2014
Kateřina Šímová -
Vizuální styl pro Marty kočičí kavárnu v Ústí nad Labem
Kristýna SVOBODOVÁ -
Vizuální styl značky a její propagace v online prostředí
Šimon Kořán -
Jednotný vizuální styl - Sportovní sdružení Žďárská liga mistrů
Lucie Vráblová -
Vizuální styl Letní filmové školy Uherské Hradiště a jeho využití v marketingových nástrojích.
Ngan Vu -
Vizuální styl rodinného vinařství
Kateřina Švrčková