Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati – Bc. Petra ZÍTKOVÁ
Bc. Petra ZÍTKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati
The analysis of public relations as a part of marketing communication in The Thomas Bata foundation
Abstract:
V teoretické části této bakalářské práce je popsán neziskový sektor v České republice. Práce popisuje základní typy neziskových organizací, legislativní vymezení nadací, historický vývoj neziskových organizací v České republice. Podrobně je rozebraná část marketingu v neziskovém sektoru, marketingová komunikace a její součást public relations. Praktická část analyzuje silné a slabé stránky, příležitosti …moreAbstract:
The theoretical part describes non-profit sector in the Czech Republic. Labour describes basic types of non-profit companies, legislative delimitation endowement, historical development non-profit organization in the Czech Republic. In details is out of print part marketing of non-profit sector, marketing communication and its part of public relations. Practical part analyses strenghts and weaknesses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2007
Accessible from:: 18. 5. 2007
Identifier:
6734
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÍTKOVÁ, Petra. \textit{Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/428kaz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZÍTKOVÁ, Petra. Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová