Marketingová strategie sportovního centra – Michal Plšek
Michal Plšek
Diplomová práce
Marketingová strategie sportovního centra
Marketing Strategy of Sports Center
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav sportovního centra HAVAJ a na základě zjištění, navrhnout vhodnou marketingovou strategii, která povede k efektivnímu využívání marketingového mixu a zvýšení počtu spokojených zákazníků s nabízenými službami posilovny a spinningu. Diplomová práce je rozdělena do šesti kapitol. Přičemž první a šestou kapitolu tvoří úvod a závěr. Druhá kapitola je zaměřena …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis was to conduct „AsIs“ analysis of selected business entity and based on the results to suggest an appropriate strategy that will lead to an effective use of Marketing Mix and to an increased number of satisfied customers. The thesis is divided into six parts. The first part is an introduction and the last is a conclusion. The second chapter defines key marketing concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96655
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Jan Novotný
- Oponent: Tomáš Pivoňka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence podle odvětví
Dominika Kijonková -
Analýza klientských úvěrů se selháním podle jednotlivých odvětví v České republice
David Konečný -
Analýza postoje k CSR podle odvětví
Martina Miková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová