Návrh marketingových nástrojů pro podporu tanečních akcí – Petr Czilling
Petr Czilling
Bachelor's thesis
Návrh marketingových nástrojů pro podporu tanečních akcí
Designing Marketing Instruments for the Promotion of Dance Parties
Abstract:
Název práce: Návrh marketingových nástrojů pro podporu tanečních akcí Cílem práce je analýza preferencí zákazníků a vyhodnocení, které nástroje marketingového mixu návštěvníci klubu Fabric nejvíce preferují v závislosti na návštěvnosti tanečních akcí. Důraz je kladen na zjištění přijatelné výše vstupného v rámci třech typů akcí a průzkum závislostí mezi vybranými segmentačními skupinami.Abstract:
Title of thesis: Designing Marketing Instruments for the Promotion of Dance Parties The aim of the bachelor thesis is to analyse preferences of customers and evaluate, which instruments of marketing mix are the most preferred by the visitors of Fabric Dance Club according to attendance of dance events. In the research we tried to discover an acceptable rate of entrance fees within the frame of three …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/92008
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: Pavel Kobe
- Reader: Václav Friedrich
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový mix Vinařství u Rytířů
Alena Khobta -
Marketingový mix a jeho využití pro prosperitu firmy Florasis, spol. s r. o.
David Kurka -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix městyse Besednice
Hana Švarcová -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix eko farmy Kunclův Mlýn
Sára Janatová -
Marketingový mix lihovaru Mareček
Ondřej Kubiš