Firemní kultura společnosti Holmes Place – Xenia Nykodýmová
Xenia Nykodýmová
Diplomová práce
Firemní kultura společnosti Holmes Place
Holmes Place Europe Corporate Culture
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou firemní kultury konkrétní společnosti. Jejím hlavním cílem je vyhodnotit firemní kulturu mezinárodní společnosti Holmes Place Europe, působící v odvětví fitness, a to z pohledu dvou různých regionů. Teoretická část se věnuje pojmu firemní kultura v obecné rovině a uvádí možné vztahy s efektivností podniku a národní identitou. Praktická část seznamuje čtenáře s detailními …víceAbstract:
The object of this thesis is to analyze the corporate culture of a specific company. The main goal is to evaluate the corporate culture within the international Holmes Place company, which operates in the fitness industry in two different regions. The theoretical part describes the company culture, its circumstances, typology and possible correlation with its effectiveness and its national identity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58351
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2014
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Božena Plchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58351
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizácia organizačnej štruktúry ako nástroj zvyšovania efektivity riadenia podniku
Katarína Markulíková -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Lukáš Kučera -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Otakar Rákosník -
Firemní kultura a její význam pro úspěšnost firmy
Alžběta Prouzová -
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Adéla Vodvářková