Bc. Jakub Patkoš
Bakalářská práce
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je převážně marketing na Facebooku a Instagramu a jeho využití při propagaci hudebních akcí v Brně. Cílem práce je na základě teoretických podkladů a výsledků průzkumu trhu vytvořit realizovatelnou marketingovou strategii pro začínající podnikatelský subjekt zabývající se pořádáním hudebních akcí. Teoretická část práce zahrnuje různá témata a pojmy z marketingu na sociálních …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is predominantly Facebook and Instagram marketing and its use to promote music events in Brno. The thesis aims to develop a feasible marketing strategy for a startup music event business based on theoretical background and market research results. The theoretical part of the thesis covers various topics and terms from social media marketing. The research aims to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fy55a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
Restaurant business profile on social networking sites
Anna Kreneva -
Profiles of selected companies on social networking sites
Knarik Armenakyan -
UniStudy organization profile on social networking sites
Arina Troyan -
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua