Marketingová komunikace společnosti Freeport International Outlet – Radek Filip
Radek Filip
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti Freeport International Outlet
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti Freeport International Outlet. V teoretické části jsou vymezeny pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu, marketingové komunikace a jejích nástrojů, a také pojmů nákupní a outletové centrum. V praktické části autor aplikoval poznatky z teoretické části a analyzoval současný stav marketingové komunikace společnosti …moreAbstract:
The subject of this thesis is the evaluation of marketing communication in the company Freeport International Outlet. The theoretical part of this thesis defines the notions of marketing and marketing mix, marketing communications and its tools as well as the notions of shopping and outlet centre. In the practical part, the author applied the findings from the theoretical part and analyzed the current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2011
Identifier:
http://theses.cz/id/42fdnz/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FILIP, Radek. \textit{Marketingová komunikace společnosti Freeport International Outlet}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2011. Available from: https://theses.cz/id/42fdnz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Filip, R.
27/4/2011
Plhoňová, V.
18/5/2011