Strategie učitelky mateřské školy pro emoční rozvoj dítěte předškolního věku – Bc. Hana PLACHÁ
Bc. Hana PLACHÁ
Diplomová práce
Strategie učitelky mateřské školy pro emoční rozvoj dítěte předškolního věku
Communication strategies teacher for the emotional development of child in preschool age
Anotace:
Práce je zaměřena na reflektování strategií učitelky mateřské školy, které vedou k podpoře emočních dovedností dítěte předškolního věku. Syntéza teoretických poznatků nabízí pohled na profesi učitelky mateřské školy a dále se zabývá cílovými kategoriemi předškolního vzdělávání. Přehled výchovně vzdělávacích strategií, metod, pojetí výchovně vzdělávacího procesu učitelkou mateřské školy a pedagogická …víceAbstract:
The work is focused on reflecting the strategies of the kindergarten teacher that promote the emotional skills of a pre-school child. Synthesis of theoretical knowledge offers a look at the profession of nursery school teacher and also deals with the target categories of pre-school education. An overview of educational strategies, methods, the concept of the educational process of the kindergarten …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLACHÁ, Hana. Strategie učitelky mateřské školy pro emoční rozvoj dítěte předškolního věku. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová -
Motorické dovednosti dvouletých dětí
Petra Jelínková -
Dětské pojetí řeky u dětí předškolního věku
Kamila BACHMANOVÁ -
Pojetí přírody u dětí předškolního věku
Jana Šenkýřová -
Pojetí snu u dětí předškolního věku
Nikola KAŠUBOVÁ -
Dětské pojetí fenoménu agresivní projevy chování u dětí předškolního věku v běžné a speciální mateřské škole.
Tereza PECÁNKOVÁ -
Pojetí smrti u dětí předškolního věku
Kateřina KRUPOVÁ -
Pojetí smrti u dětí předškolního věku
Hana KOHOUTOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva