Bc. Veronika Halászová

Diplomová práce

Impact of Feedback Strategies on Student Motivation and Growth Mindset for English Language Classrooms in the Czech Republic

Impact of Feedback Strategies on Student Motivation and Growth Mindset for English Language Classrooms in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce zkoumá vztah mezi mechanismy zpětné vazby a jejich vlivem na motivaci a sebereflexi studentů anglického jazyka v českém vzdělávacím systému. S návrhem českého ministerstva školství na zásadní reformy zaměřené na zlepšení raného vzdělávání prostřednictvím zrušení tradičního hodnocení ve prospěch formativní zpětné vazby, tato práce zkoumá teoretické základy a praktické důsledky takových pedagogických …více
Abstract:
This thesis explores the relationship between feedback mechanisms and their impact on the motivation and self-reflection of English language learners within the Czech educational system. With the Czech Ministry of Education proposing significant reforms aimed at enhancing early education through the limitation of summative assessment and evaluation in favour of formative feedback and written comments …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Eva Zavadilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta