Tereza ŽÁKOVÁ
Bakalářská práce
Etika a korektnost v reklamě
Ethics and correctness in advertising
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá etikou a korektností dvou vybraných televizních reklam společnosti Hyundai. Etika a korektnost v reklamě jsou bezpochyby důležitým tématem a neetické prvky v reklamách automobilového výrobce Hyundai jsou dlouhodobým problémem, proto byly tyto reklamy vybrány. Cílem práce bylo zjistit a zhodnotit názory vybraného segmentu spotřebitelů na danou problematiku, čehož …víceAbstract:
The presented bachelor thesis is focused on ethics and correctness of two selected commercials of the car manufacturer Hyundai. Ethics and correctness in advertising are undoubtedly important topic. Commercials of car manufacturer Hyundai show unethical elements for a longer period of time, which is why these commercials were chosen. The aim of the thesis was to find out and evaluate opinions of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Zelenka
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽÁKOVÁ, Tereza. Etika a korektnost v reklamě. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj ekonomické situace automobilových výrobců v souvislosti s pandemií COVID-19 a emisními regulacemi v Evropě
Jan Novotný -
Vliv vybraných regulací EU na konkurenceschopnost automobilového průmyslu v České republice a Evropské unii
Jan Novotný -
Analýza způsobilosti procesu tváření za tepla u výrobce automobilových dílů
Jakub Smrček -
Etika a korektnost v reklamě
Daniela PLATZOVÁ -
Sociální korektnost v reklamě se zaměřením na rasismus
Emma Tomanová -
Etika a korektnost v reklamě
Kristýna HORNÍKOVÁ -
Etika a korektnost v reklamě
Veronika MALÁ -
Vliv politické korektnosti na obsahy a formy reklamy
Kristína Repaská