Tomáš Kořínek
Master's thesis
Elektronické obchodování a konverzní poměr
Electronic commerce and conversion ratio
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou současného elektronického obchodování a e-business. Na základě rozboru aktuálního stavu současného internetového obchodování je provedena analýza konkrétního e-shopu za pomoci dostupných metod.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4215
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2007
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Pavel Bělonožník
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4215
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
E-business analysis: A case study of selected clothing e-shop
Anna Jůzová -
Business plan and strategy for a Marketplace E-Business startup company
CEM UYSAL -
e-Business v B2B obchodu
Jaroslav Břešťan -
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
David Novák -
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Petr Malý -
Technologie blockchain v oblasti e-business
Filip ŠAFANDA -
Measures to improve the performance of an e-business
Pryas Mehta -
Untersuchung von Einflüssen auf ein konzipiertes E-Business Internet-Informationsportal für das Real Estate Management
Ingo M. Pusch