Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA – David Řeřicha
David Řeřicha
Bachelor's thesis
Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA
Marketing mix and it’s analysis for e-shop VYLADĚNÁ ByJara
Abstract:
Cílem práce bylo provedení analýzy marketingového mixu e-shopu VYLADĚNÁ ByJara. Majitelé e-shopu by rádi dosáhli „zelených“ čísel u svého e-shopu. E-shop je v současnosti nutné dotovat. Analýza marketingového mixu měla za cíl nalézt slabiny podniku v tomto mixu, které mohou být spojené se zpomalením růstu e-shopu. Hlavní zdroj práce tvořily polostrukturované rozhovory s majiteli e-shopu, které následně …moreAbstract:
The work aimed to analyze the marketing mix of the Vlyděná ByJara e-shop. E-shop owners would like to achieve "green" numbers for their e-shop. The e-shop currently needs to be subsidized. The marketing mix analysis aimed to find the company's weaknesses in this mix, which may be associated with the slowdown in the growth of the e-shop. The main source of the work was semi-structured interviews with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93331
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93331
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Management and controlling of SME's
Karina Saina -
Management and Controlling of SME-s
Dmitriy Krupin -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Management and Controlling of SME-s
Tamila Mirkamalova -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Miroslav Malík -
SWOT analýza společnosti ZDV Krchleby
Jan Kristek