Uplatnění výrobků pod značkou Fair trade cocoa – Monika ANTOŇŮ
Monika ANTOŇŮ
Bakalářská práce
Uplatnění výrobků pod značkou Fair trade cocoa
Marketing products with the Fair trade cocoa label
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá problematiku fair trade a jeho využití v České republice. Teoretická část práce popisuje pojem fair trade, jeho principy, standardy, certifikaci a jeho stručnou historii. Dále věnuje pozornost problematice pěstování kakaových bobů v rozvojových zemích a pojmu čokoláda. Zaměřuje se také na osobnost a nákupní chování spotřebitelů v České republice a na to, jak správně řídit …víceAbstract:
This thesis analyses the issue of fair trade and the possibility of using its principles in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis describes the reasons for formation of fair trade, its current status and issue of cultivating cocoa beans in developing countries. It also focuses on personality and consumers' shopping behaviour in the Czech Republic and how to manage properly a retail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ANTOŇŮ, Monika. Uplatnění výrobků pod značkou Fair trade cocoa. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Attitudes toward Fair Trade and Fair Trade Marketing
Anna Nemchinova -
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková -
Marketingové strategie hnutí Fair trade
Marie Kučerová -
Využití certifikace Fair trade a Direct trade v marketingové strategii českých pražíren kávy a kaváren
Petra Bočková -
A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom
Pavlína VOJTÍŠKOVÁ -
Srovnání marketingových strategií konceptu Fair Trade v ČR a státech EU
David Palm -
Marketingová strategie pro fair trade výrobky
Klára Svatoňová -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna
Název
Vložil
Vloženo
Práva