Bc. Veronika Cichá, MBA

Master's thesis

Marketingová strategie prodeje dřevostaveb společnosti Carman a.s.

The marketing strategy of sales of wooden houses by the company Carman, Inc.
Abstract:
Diplomová práce popisuje nové možnosti marketingové propagace společnosti CARMAN, a.s., která se zabývá výstavbou dřevostaveb a developerskými projekty. Analyzuje současné marketingové nástroje a ukazuje nový směr propagace a zlepšení současných marketingových nástrojů.
Abstract:
This diploma thesis describes new possibilities of marketing promotion CARMAN, Inc. which deals the construction of wooden houses and development projects. It analyzes present marketing tools and shows a new direction of promotion and an improvement of present marketing tools.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2012
  • Supervisor: Mgr. Karel Stehlík
  • Reader: Ing. Klára Mrkosová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting