Marketingová strategie prodeje dřevostaveb společnosti Carman a.s. – Bc. Veronika Cichá, MBA
Bc. Veronika Cichá, MBA
Diplomová práce
Marketingová strategie prodeje dřevostaveb společnosti Carman a.s.
The marketing strategy of sales of wooden houses by the company Carman, Inc.
Anotace:
Diplomová práce popisuje nové možnosti marketingové propagace společnosti CARMAN, a.s., která se zabývá výstavbou dřevostaveb a developerskými projekty. Analyzuje současné marketingové nástroje a ukazuje nový směr propagace a zlepšení současných marketingových nástrojů.Abstract:
This diploma thesis describes new possibilities of marketing promotion CARMAN, Inc. which deals the construction of wooden houses and development projects. It analyzes present marketing tools and shows a new direction of promotion and an improvement of present marketing tools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/r7vx3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Karel Stehlík
- Oponent: Ing. Klára Mrkosová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing Strategy For K.P.L
Joyal George -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva