Bc. Veronika Cichá, MBA

Diplomová práce

Marketingová strategie prodeje dřevostaveb společnosti Carman a.s.

The marketing strategy of sales of wooden houses by the company Carman, Inc.
Anotace:
Diplomová práce popisuje nové možnosti marketingové propagace společnosti CARMAN, a.s., která se zabývá výstavbou dřevostaveb a developerskými projekty. Analyzuje současné marketingové nástroje a ukazuje nový směr propagace a zlepšení současných marketingových nástrojů.
Abstract:
This diploma thesis describes new possibilities of marketing promotion CARMAN, Inc. which deals the construction of wooden houses and development projects. It analyzes present marketing tools and shows a new direction of promotion and an improvement of present marketing tools.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Karel Stehlík
  • Oponent: Ing. Klára Mrkosová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting