Event marketing ve vybraném podniku – Bc. Kateřina KOCOVÁ
Bc. Kateřina KOCOVÁ
Master's thesis
Event marketing ve vybraném podniku
Event marketing in selected company
Anotácia:
Tématem předložené diplomové práce je Event marketing ve vybraném podniku. Zvoleným podnikem je společnost AIMTEC a.s., která spolu se svými dceřinými společnostmi tvoří skupinu Aimtec. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace. Ústřední část je věnována event marketingu a veškerým jeho aspektům. V …viacAbstract:
The topic of submitted diploma thesis is Event marketing in the selected company. The selected company is AIMTEC a.s., which forms together with its subsidiaries the Aimtec group. The thesis is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part defines the basic terms of marketing and marketing communication. The main part is dedicated to event marketing and all its aspects. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOCOVÁ, Kateřina. Event marketing ve vybraném podniku. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Event marketingová komunikace v globální společnosti z pohledu lokálního trhu
Kateřina Hauptová -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Veronika Kadeřábková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva -
Event jako aktivizační nástroj marketingové komunikace
Daniela Nová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace
Martina Kročilová