Alicja Janek

Diplomová práce

Analysis of Red Bull's Strategy and its Association with Extreme Sports

Analýza strategie Red Bullu a její asociace s extrémními sporty
Anotace:
Sportovní marketing je rozdělen do tří katerorií: marketing sportovního odvětví, marketingové produkty a služby zaměřené na sport a propagace sportu pro věřejnost. Tato diplomová práce je převážně zaměřena na marketing sportovních odvětví a zárověň představuje analýzu unikátní a inovativní společnosti. V dynamicky se rozvíjejícím odvětví energetických nápojů zaujímá Red Bull GmbH vedoucí pozici na …více
Abstract:
Sports marketing is divided into three sectors: marketing of a sport, marketing products and services through sports and promotion of a sport to the public. This thesis is mostly referring to marketing through sport, and its analysis of a very unique and innovative organization. Red Bull GmbH is a leader within the dynamic area of energy drinks, a fast-growing area of the beverage sector. The objectives …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Gina Cook
  • Oponent: Aleš Lisa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35910

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities