Reporting a vizualizace marketingových dat společnosti pomocí analytických nástrojů – Štěpán Halíř
Štěpán Halíř
Bachelor's thesis
Reporting a vizualizace marketingových dat společnosti pomocí analytických nástrojů
Reporting and visualization of the company's marketing data using analytical tools
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku reportingu a vizualizace marketingových dat, které jsou klíčové pro moderní marketing. Firmy jsou zaplaveny velkým množstvím dat z různých zdrojů, jako jsou sociální sítě, webové stránky a CRM systémy. Bez vhodných nástrojů pro analýzu a interpretaci těchto dat je obtížné získat relevantní informace pro rozhodování, což může negativně ovlivnit strategické …viacAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the issue of reporting and visualization of marketing data, which are crucial for modern marketing. Companies are overwhelmed with large amounts of data from various sources, such as social networks, websites, and CRM systems. Without appropriate tools for analyzing and interpreting this data, it is difficult to obtain relevant information for decision-making, which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Halíř, Štěpán. Reporting a vizualizace marketingových dat společnosti pomocí analytických nástrojů. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Information Management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Zpracování marketingových dat prostřednictvím ETL nástroje Bizzflow
Anna Ševčíková -
Využití dat pro podnikové rozhodování
Jakub Lajner -
Analýza využiteľnosti Microsoft Dynamics 365 platformy pre B2B marketing a reporting
Radoslav Sabadoš -
Webová analytika
Jakub Možný -
Webová analytika v marketingovém výzkumu akademické instituce
Jan Jindra -
Marketingová komunikácia na sociálnych médiách a jej vplyv na spotrebné chovanie mladých ľudi
Dominika Korenková -
Webová analytika
Jakub Možný -
Webová analytika a možnosti jejího prostorového vyhodnocení
Marek POSPÍŠIL
Názov
Vložil
Vložené
Práva