Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami průmyslového podniku – Martina Fučíková
Martina Fučíková
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami průmyslového podniku
Customer Satisfaction Marketing Research with Services of the Industrial Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti GM Projekt. Cílem práce bylo vytvořit dotazník, provést marketingový výzkum a získat informace o kvalitě poskytovaných služeb společnosti. Na základě takto získaných dat z dotazníku, byla provedena analýza spokojenosti zákazníků. V závěru byly vyhodnoceny jednotlivé odpovědi a zároveň navrhnuty kroky, které by …víceAbstract:
This Bachelor Thesis is focused on problematic of customer satisfaction in the company GM Projekt. The main aim of this Bachelor Thesis was to create customer survey, to arrange marketing research, and to gather information about, the quality of services of the company. On base of data obtained from the customer surveys, were analyzed customer satisfaction. In conclusion, individual responses were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/129875
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Libor Macháček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FUČÍKOVÁ, Martina. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami průmyslového podniku}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/43ghnf/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková