Veronika Böhmová

Diplomová práce

Segmentation of young people

Segmentace trhu mladých
Anotace:
Diplomová práce na téma Segmentace trhu mladých podle oblékání se snaží rozpoznat mezi mladými lidmi charakteristiky, které mají podobné nebo kterými se naopak od sebe odlišují. Oblékání je zde dáno do souvislosti s životním stylem mladých lidí. Primární data jsem zjišťovala pomocí dotazníkového šetření. Pomocí programu PASW Statistics jsem odkryla čtyři segmenty.
Abstract:
My thesis deals with clothing habits of young people. The first part descibes the process of market segmentation, the second part abou the lifestyle of young people and about their clothing habits. I used a questionaire and with the help of PASW Statistics I revaled four segments.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Patrícia Petriková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21384