Veronika Böhmová
Diplomová práce
Segmentation of young people
Segmentace trhu mladých
Anotace:
Diplomová práce na téma Segmentace trhu mladých podle oblékání se snaží rozpoznat mezi mladými lidmi charakteristiky, které mají podobné nebo kterými se naopak od sebe odlišují. Oblékání je zde dáno do souvislosti s životním stylem mladých lidí. Primární data jsem zjišťovala pomocí dotazníkového šetření. Pomocí programu PASW Statistics jsem odkryla čtyři segmenty.Abstract:
My thesis deals with clothing habits of young people. The first part descibes the process of market segmentation, the second part abou the lifestyle of young people and about their clothing habits. I used a questionaire and with the help of PASW Statistics I revaled four segments.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21384
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Patrícia Petriková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21384
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Lifestyle and Consumer Culture: “Freelance as a new form of lifestyle”
Hanna Nimchuk -
Do clothes make the woman? The influence of clothing on voters’ perception of female politicians.
Gea Alessi -
Traditional clothing in Bulgaria and Japan in the context of globalization: Tradition and transformation
Radost LOZANOVA -
Clothing, its Environmental Impact and Possible Futures
Shauna Lee WOLFGRAM -
Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing
Tomáš Bartko -
YouTube clothing hauls: Their structure and characteristic linguistic features
Kateřina RATAJOVÁ -
Marketingová komunikace značky Madeover clothing
Vít Daněk -
Virtual Reality in the Clothing Sector: How to best combine Physical and Digital customers experiences
Francesco Antinucci