Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sezónního sportovního zboží – Lucie Truksová
Lucie Truksová
Diplomová práce
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sezónního sportovního zboží
Consumer decision-making process on sporting goods market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu kupního rozhodovacího procesu na trhu sezónního sportovního zboží se zaměřením na cyklistiku a lyžování. V rámci této práce jsem spojila dlouholetý zájem o oblast sportovního vybavení se znalostmi nabytými během studia na vysoké škole, propojila je a využila v praxi. Úvodní část práce se věnuje teorii kupního rozhodovacího procesu, segmentaci trhu a výzkumu kupního …víceAbstract:
This master thesis is focused on the analysis of consumer behaviour on the sporting goods market, especially cycling and skiing products. I connected and used in practice my long-lasting interest and experience in both those sports with my knowledge of consumer behaviour gained during my university of economics study. In the beginning of the thesis, there is described theory of consumer decision-making …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40590
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jan Koudelka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40590
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele při nákupu sportovního zboží
Ondřej Kadoch -
Analýza kupního chování uživatelů internetu na trhu sportovního zboží
Aneta Peklová -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky
Šárka Hamplová -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová