Denisa KODETOVÁ
Bachelor's thesis
Klamání spotřebitele
Consumer deception
Anotácia:
Práce je zaměřena na popis klamání spotřebitele v potravinářském průmyslu. Jak nepřesné a zavádějící informace mohou dokonale oklamat spotřebitele na trhu nedokonalé konkurence.Abstract:
The bachelor thesis is focused on description of consumers deception in the food industry. Inaccurate and misleading information can completely deceive consumers, when imperfect competition is on the market.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Čestmír Jarý
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KODETOVÁ, Denisa. Klamání spotřebitele. Cheb, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nedokonalé konkurence na telekomunikačním trhu
Karel Guth -
Nedokonalá konkurence a cenová diskriminace v praxi
Yevhen Gonchar -
Nedokonalá konkurence na poštovním trhu
Andrea Suchopárová -
Nedokonalá konkurence na prádelenském trhu
Jana Léblová -
Monopolistická konkurence v ČR
Monika Tajovská -
Nedokonalá konkurence na trhu mobilních operátorů
Aneta Klimendová -
Nedokonalá konkurence na trhu mobilních operátorů
Adriana Sládková -
Nedokonalá konkurence a cenová diskriminace v praxi
Alina Diyarova