Analýza brand managementu vybrané značky – Daniela Tomanová
Daniela Tomanová
Bakalářská práce
Analýza brand managementu vybrané značky
Brand management analysis of selected brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou brand managementu. Cílem práce je shrnout zásadní poznatky z této oblasti a aplikovat je v případové studii na zhodnocení současného stavu řízení značky Bezobalu. První kapitola se zaměřuje zejména na vysvětlení pojmu značka a popis základních prvků značky. Druhá kapitola představuje jednotlivé fáze brand managementu podle schématu S. M. Davise a model sociálně …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of brand management. The aim of the thesis is to summarize essential findings in this field and apply them in a case study to assess current state of brand management of the brand Bezobalu. The first chapter focuses on the notion of brand and description of basic elements of brand. The second chapter presents different phases of brand management scheme by S. M. Davis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46578
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jan Kratochvíl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46578
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand Management of Tchibo
Marco Hodul -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Kateřina Derflová -
Využití vhodných nástrojů brand managementu v řízení značky zaměstnavatele
Vera Khlebnikova -
Brand management vybrané značky
Lenka Schejbalová -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko