Marketingová komunikace neziskové organizace Centrum komunitního organizování – Michaela Brašková
Michaela Brašková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace neziskové organizace Centrum komunitního organizování
Marketing Communication of a Nonprofit Organisation
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá témou marketingovej komunikácie vo sfére neziskových organizácií, konkrétne skúma prípad neziskovej organizácie Centra komunitného organizovania. Prvá časť práce sa venuje teoretickým konceptom marketingu, marketingovej komunikácie a komunikačnému mixu v špecifikách neziskového sektora. Druhá časť práce mapuje marketingovú komunikácie Centra komunitného organizovanie …víceAbstract:
This bachelor's thesis explores the topic of marketing communication in the non-profit sphere, more specifically it focuses on the case of a non-profit organization "Centrum komunitného organizovania". The first part of the thesis deals with the theoretical concepts of marketing, marketing communication, and communication mix in the context of the non-profit sector. The second part of the thesis maps …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRAŠKOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová komunikace neziskové organizace Centrum komunitního organizování}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/4424o8/.
Jak správně citovat práci
Brašková, Michaela. Marketingová komunikace neziskové organizace Centrum komunitního organizování. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Matúš Jankovič -
Marketingová komunikácia neziskovej organizácie
Alica Chňapeková -
Marketingová komunikácia Českej federácie potravinových bánk s dôrazom na fundraising
Soňa Brodňanová -
Marketingová komunikácia neziskovej organizácie NÁRUČ Senior & Junior
Simon Ghannam -
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace ZKSM
Jakub Hôrka -
Ekonomické teorie neziskového sektoru
Valéria Nemčišinová -
Táhnout za jeden provaz: projektové partnerství v nestátním neziskovém sektoru (případová studie)
Eva Bilená -
Vybrané problémy neziskového sektoru na Slovensku
Peter Belej