Mgr. Jakub Bartišek

Bakalářská práce

Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox

Creating of Low Poly Models of Animals in 3ds Max for Sculpting in Mudbox
Abstract:
The work deals with the creation of the library of animals to the program Autodesk Mudbox using modeling software Autodesk 3ds Max with plug-in Unwrella and another program to create UVW coordinates Headus UVLayout. Models have UVW coordinates defined and polygon mesh is suitable for the subsequent processing method called Mudbox sculpting. The emphasis is on understanding the low poly modeling of …více
Abstract:
Práca sa zaoberá tvorbou knižnice zvierat do programu Autodesk Mudbox s použitím modelovacieho softvéru Autodesk 3ds Max s plug-inom Unwrella a programu na tvorbu UVW koordinát Headus UVLayout. Modely majú definované UVW koordináty a polygónová sieť zodpovedá nárokom pre nadväzujúce spracovanie v Mudboxe metódou tzv. sculpting. Dôraz kladiem na pochopenie low poly modelovania zvierat podľa obrazových …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
  • Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
  • Oponent: RNDr. Igor Chalás

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika