Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox – Mgr. Jakub Bartišek
Mgr. Jakub Bartišek
Bakalářská práce
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Creating of Low Poly Models of Animals in 3ds Max for Sculpting in Mudbox
Abstract:
The work deals with the creation of the library of animals to the program Autodesk Mudbox using modeling software Autodesk 3ds Max with plug-in Unwrella and another program to create UVW coordinates Headus UVLayout. Models have UVW coordinates defined and polygon mesh is suitable for the subsequent processing method called Mudbox sculpting. The emphasis is on understanding the low poly modeling of …víceAbstract:
Práca sa zaoberá tvorbou knižnice zvierat do programu Autodesk Mudbox s použitím modelovacieho softvéru Autodesk 3ds Max s plug-inom Unwrella a programu na tvorbu UVW koordinát Headus UVLayout. Modely majú definované UVW koordináty a polygónová sieť zodpovedá nárokom pre nadväzujúce spracovanie v Mudboxe metódou tzv. sculpting. Dôraz kladiem na pochopenie low poly modelovania zvierat podľa obrazových …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m01so/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Oponent: RNDr. Igor Chalás
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
Jan Pařízek -
Tvorba postavy v Autodesk 3ds Max
Martin Kovářík -
Optimalizace externího rendrovacího systému V-Ray v programu Autodesk 3DS Max
Jakub Kramárik -
Tvorba srsti a vlasů v 3ds Max
Andrej Borges -
Tvorba fotorealistických V-ray materiálů a jejich aplikace v programu 3Ds Max
Jakub Kramárik -
Příprava 3D modelu pro 3D tisk
Richard Stratil -
Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox
Josef Putík -
Modelování procesu tisku na laserové tiskárně ve 3d studio max
Tomáš NOVOTNÝ