Image Fakulty Technologické Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a její vnímání studenty – Bc. Klára Stojanovičová
Bc. Klára Stojanovičová
Master's thesis
Image Fakulty Technologické Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a její vnímání studenty
Image of Faculty of Technology at Tomas Bata University in Zlin and Its Perception by Students
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou image Fakulty technologické Univerzity Tomáše Bati vnímané jejími studenty. Teoretická část popisuje teoretické poznatky z oblasti image a interní komunikace v souvislosti s prostředím vzdělávací instituce. Dále je věnován prostor marketingovému výzkumu a metodice, z níž vychází praktická část. Ta se věnuje předsta-vení fakulty, kvalitativnímu a následně kvantitativnímu …viacAbstract:
This thesis deals with the image of Faculty of Technology at Tomas Bata University in Zlin and its perception by their students. The theoretical part describes the theoretical knowled-ge of image and internal communication in the context of the environment of the educatio-nal institution. Second part is devoted to marketing research and to the methodology which is the base for the practical part of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STOJANOVIČOVÁ, Klára. \textit{Image Fakulty Technologické Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a její vnímání studenty}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/445ssj/.
Jak správně citovat práci
Stojanovičová, Klára. Image Fakulty Technologické Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a její vnímání studenty. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum informačního chování, postojů k open acess a publikačního chování akademických pracovníků Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Dagmar Šiková -
Interpretácia osobnosti značky: Prípadová štúdia so zameraním na knižnicu Univerzity Tomáše Bati v Zlíne
Matúš Hrušovský -
Analýza kvality života ve Zlíně očima studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Eliška Volná -
Plán rozvoje sportu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně na období let 2021-2025
Markéta Kolajová -
Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Marcela Krejčí -
Efektivita komunikace v rámci sociálních sítí Univerzity Tomáše Bati
Nikola Szentkirályiová -
Využití vozidel při výrobě audiovizuálního díla na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně Fakultě multimediálních komunikací
Oliver Jati -
Interrupce z pohledu studentů Univerzity Tomáše Bati
Iveta Zielinová