Monika Harantová

Diplomová práce

Značka jako nehmotné aktivum firmy

Trademark as an Intangible Asset of a Firm
Anotace:
V teoretické části diplomové práce na téma "Značka jako nehmotné aktivum firmy" jsou vysvětleny teoretické aspekty brand managementu a metody ocenění značky jako nehmotného aktiva. V praktické části diplomové práce je provedena situační analýza vybrané společnosti a následně vypočtena hodnota značky pomocí adekvátních metod. V závěru práce je zpracován návrh a doporučení zápisu značky do Rejstříku …více
Abstract:
In the theoretical part of thesis: "Trademark as an intangible asset of a company", the theoretical aspects of brand management and methods of valuation of brands as intangible assets are explained. In the practical part of thesis a company analysis is undertaken and brand value is calculated by using adequate methods. Final suggestion and recommendation for trademark registration in the Register of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
  • Vedoucí: Marie Hesková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26954