Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher) – Bc. Eva Kotýnková
Bc. Eva Kotýnková
Master's thesis
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)
Specifics of integrated marketing communication in selected areas (Alcohol production and distribution - case study Jan Becher)
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá definováním specifik integrované marketingové komunikace v oboru výroby a distribuce alkoholu. Po vymezení teoretických předpokladů integrované marketingové komunikace, způsobů produktové komunikace a možností jejich využití producenty alkoholu tato práce na konkrétní případové studii komunikace značky Becherovka Original ukazuje plusy a minusy vlastní integrované marketingové …viacAbstract:
This thesis deals with defining the specifics of Integrated Marketing Communication in the field of production and distribution of alcohol. After defining the theoretical assumptions of integrated marketing communication, ways of product communication and options for its usage by alcohol producers this work on a specific case study of brand communication of Becherovka Original shows pros and cons of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jdfpj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTÝNKOVÁ, Eva. \textit{Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/44ppmy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10
Karolína Tykalová -
Integrovaná marketingová komunikace města
Jindřich Hloušek -
Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru
Maxim Trojan -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Jaroslava DVOŘÁKOVÁ -
Marketing Communication of Mc Donald´s
Amina Baiduanova -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek