Bc. Eva Kotýnková

Master's thesis

Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)

Specifics of integrated marketing communication in selected areas (Alcohol production and distribution - case study Jan Becher)
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá definováním specifik integrované marketingové komunikace v oboru výroby a distribuce alkoholu. Po vymezení teoretických předpokladů integrované marketingové komunikace, způsobů produktové komunikace a možností jejich využití producenty alkoholu tato práce na konkrétní případové studii komunikace značky Becherovka Original ukazuje plusy a minusy vlastní integrované marketingové …viac
Abstract:
This thesis deals with defining the specifics of Integrated Marketing Communication in the field of production and distribution of alcohol. After defining the theoretical assumptions of integrated marketing communication, ways of product communication and options for its usage by alcohol producers this work on a specific case study of brand communication of Becherovka Original shows pros and cons of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication