Bc. Karolína Tykalová

Diplomová práce

Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10

Marketing communication of cultural activities of the Prague 10 municipality
Anotace:
Cílem diplomové práce "Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10" je zhodnocení marketingových aktivit MČ Praha 10 na základě podkladů po-skytnutých pracovníky dané MČ, na základě vyhotovených koncepcí, rozhovorů se zaměstnanci a dále pak hodnocení obyvatel Prahy 10 metodou dotazníkového šetření. První část předkládá teoretická východiska a vychází z odborné literatury. Týká se veřejných …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis "Marketing communication of cultural activities of the Prague 10 Municipality" is to evaluate the marketing activities of the Prague 10 Municipality on the basis of the documents provided by the employees of the given Municipality, on the basis of the prepared concepts, interviews with the employees and then the evaluation of the inhabitants of Prague 10 by the meth-od …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta