Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher) – Bc. Eva Kotýnková
Bc. Eva Kotýnková
Master's thesis
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)
Specifics of integrated marketing communication in selected areas (Alcohol production and distribution - case study Jan Becher)
Abstract:
Diplomová práce se zabývá definováním specifik integrované marketingové komunikace v oboru výroby a distribuce alkoholu. Po vymezení teoretických předpokladů integrované marketingové komunikace, způsobů produktové komunikace a možností jejich využití producenty alkoholu tato práce na konkrétní případové studii komunikace značky Becherovka Original ukazuje plusy a minusy vlastní integrované marketingové …moreAbstract:
This thesis deals with defining the specifics of Integrated Marketing Communication in the field of production and distribution of alcohol. After defining the theoretical assumptions of integrated marketing communication, ways of product communication and options for its usage by alcohol producers this work on a specific case study of brand communication of Becherovka Original shows pros and cons of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jdfpj/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Mgr. Evžen Staněk
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTÝNKOVÁ, Eva. \textit{Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/44ppmy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10
Karolína Tykalová -
Integrovaná marketingová komunikace města
Jindřich Hloušek -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Jaroslava DVOŘÁKOVÁ -
Marketing Communication of Mc Donald´s
Amina Baiduanova -
Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru
Maxim Trojan -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek