Bc. Klára Sněhotová

Diplomová práce

Mezigenerační učení jako fenomén edukační reality

Intergenerational learning as a phenomenon of educational reality
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou mezigeneračního učení. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, první kapitola je zaměřena na mezigenerační učení, edukační realitu a demografické změny ve společnosti. Druhá kapitola se blíže zabývá mezigeneračním učením v rodině, sendvičovou generací a mezigeneračními kurzy. Poslední kapitola je věnována vývojovým …více
Abstract:
The thesis deals with the issue of intergenerational learning. It is divided in the theoretical part and the practical part. The theoretical part is subdivided into three chapters, the first chapter is focused on intergenerational learning, educational reality and demographic changes in society. The second chapter deals in more detail with intergenerational learning in the family, sandwich generation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sněhotová, Klára. Mezigenerační učení jako fenomén edukační reality. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe